Follow by Email

Monday, 19 March 2012

hari yg sgt busy...

salam........
hari ni hari yg sgt busy bagi sy...
ingatkan hari isnin nie boleh la rilex2 ckit, ye la selalu hari isnin sy x busy sgt..
tp hari ni kena plak masuk dewan mahkamah tinggi, boring giler, ngantuk beb..
sy lupa nak inform kot,sy nie keja kat Mahkamah Syariah, keja mmg kena masuk Dewan Bicara..
selalu tiap hari selesa - khamis sy kena masuk dewan bicara Mahkamah Rendah..tup-tup hari ni kena masuk dewan Mahkamah tinggi plak.. dah la kes berat,satu kes je dah mkn masa 1 jam,pastu ada 8 kes...masak aku kat dlm dewan..hihi..tp xpe la,tau tak keja kat mahkamah ni byk memberi keinsafan tau..specially bila tgok kes cerai,mmg rasa insaf kejap..hehe..mcm2 kes ada..kdg2 sedih jugak,tp ada jugak yg lawak...kla,ada masa nanti sy update lg... ;)

No comments:

Post a Comment